NOVI SAD, Kompanija Ujedinjene srpske pivare, članica Heineken grupe, saopštila je da je osvojila Veliki šampionski pehar Novosadskog sajma za izuzetan kvalitet piva i postala apsolutni šampion kvaliteta u toj robnoj grupi.
Ovo vrhunsko priznanje ocjenjivačka komisija Novosadskog sajma dodelila je povodom predstojećeg 76. Međunarodnog poljoprivrednog sajma, koji će se održati od 9. do 16. maja u Novom Sadu.
Ujedinjene srpske pivare su saopštile da su osvojili najznačajnije nagrade u svojim kategorijama, pri čemu su dvije zlatne medalje pripale brendu Amstel, koji se od kraja marta proizvodi u Srbiji, za pakovanje od 0.33 i pola litra.
Zlatne medalje dobili su i brendovi Pils Plus za pakovanje od 0.33 litre, kao i Master za polulitarsko pakovanje, dok su srebrnim medaljama nagrađene robne marke Pils Plus i Master za pakovanja od dvije litre.
Kompanija Ujedinjene srpske pivare, koja je registrovana oktobra 2008. godine, rezultat je saradnje Heinekena i Efesa.
Pored internacionalnih brendova Heineken, Amstel i Efes, kako je saopšteno, svoje planove i lidersku viziju ova grupacija ostvaruje proizvodnjom i razvojem domaćih brendova Pils Plus, MB, Master, Zaječarsko pivo i Weifert.