TOKIO, Sharp, najveći japanski proizvođač LCD zaslona, danas je izvijestio o svojem drugom kvartalnom gubitku zaredom kojeg objašnjava slabom potražnjom, padom cijena i troškovima restrukturiranja.
Operativni gubitak u četvrtom tromjesečju Sharpove fiskalne godine, koja je završila krajem marta, iznosio je 90,4 milijardi jena (931,41 milion dolara), u odnosu na 52,65 milijardi jena profita ostvarenog u istom periodu godinu ranije. Ukupno je u prošloj poslovnoj godini poslovao s gubitkom od 55,48 milijardi jena, što je prvi godišnji gubitak u istoriji te japanske kompanije. Iz Sharpa su saopštili da je finansijska kriza negativno uticala na potražnju za njihovim LCD televizorima i mobitelima, ali već u ovoj godini očekuju oporavak tržišta.
Sharp je tako prognozirao da će u tekućoj fiskalnoj godini ostvariti operativni profit u iznosu od 50 milijardi jena, dok analitičari Reutersa očekuju da će kompanija zabilježiti gubitak od 34,4 milijardi jena. Od početka godine dionica Sharpa skočila je 75 posto, nakon što je njegov predsjednik Mikio Katayama izjavio da jača potražnja za LCD televizorima, a za listopad je najavio gradnju nove tvornice. Poslovni.hr