BEOGRAD, Rezultati prvog domaćeg istraživanja o zadovoljstvu zaposlenih pokazalo je da je Pro Credit banka, osim titule „Najbolji poslodavac 2008.godine“ u kategoriji velikih preduzeća, dobitnik i još dvije glavne nagrade za Najbolje razvojne mogućnosti zaposlenih i Najbolje međuljudske odnose u kategoriji velikih preduzeća. Među velikim preduzećima drugo mesto ponijela je kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija a.d. Treće mjesto za Najboljeg poslodavca 2008. godini zbog odličnih rezultata dijele kompanije Societe Generale Banka Srbija i Delta Real Estate d.o.o. kojoj su zaposleni dodijelili i titulu poslodavca sa Najboljim radnim uslovima u 2008.godini.
Najbolji poslodavac u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Rajn Majn Company iz Loznice koja se bavi proizvodnjom i distribucijom građevinskih materijala. Zaposleni su ovoj kompaniji donijeli i titulu firme sa Najboljim radnim uslovima i Najboljim međuljudskim odnosima u kategoriji malih i srednjih preduzeća. Drugo mjesto u kategoriji Najbolji poslodavac i titulu poslodavaca sa Najboljim razvojnim mogućnostima među malim i srednjim preduzećima osvojio je Microsoft Software d.o.o. Treće mjesto među malim i srednjim preduzećima osvojila je kompanija Hahn + Kolb d.o.o.
Svečana dodijela nagrada održana je 22. aprila 2009. godine u poslovnom klubu „Jelena“ u Beogradu, a pobjednicima su ih uručili državni skretar Ministarstava ekonomije i regionalnog razvoja Vesna Arsić, državni sekretar Ministarstva rada i socijalne politike Snežna Lakićević Stojačić, predstavnik Nacionalne službe za zapošljavanje Saša Dulić, direktorka Ekonomist Media Grupe Biljana Stepanović i šef sajta poslovi.infostud.com Sonja Kmezić. Glavnu nagradu Najboljem poslodavcu 2008. godine dodijelila je Branislava Gajić, direktorka kompanije Infostud.
Na Infostudov konkurs za titulu “Najboljeg poslodavca” prijavilo se 57 kompanija koje su svojim zaposlenima omogućile da procjenjuju poslodavce, odnosno ocijene kvalitet svog radnog mjesta, odnos poslodavca prema njima ili odnos sa kolegama. Za promijenu, sada su zaposleni bili ti koji su ocjenjivali svoje poslodavce, a cilj je bio da se ukaže poslodavcima na dobre stvari u firmi, ali i stvari koje bi trebalo mjenjati kako bi bili zadovoljniji svojim poslom.
Zbirni rezultati na nivou svih kompanija učenisca su veoma visoki što samo potvrđuje da su se za istraživanje prijavile kompanije koje brinu o zadovoljstvu svojih zaposlenih i koje sve možemo nazvati najboljim poslodavcima, bez obzira na to da li su osvojili nagrade ili ne. Za hrabro testiranje, osim već pomenutih dobitnika nagrada, prijavile su se sledeće kompanije: Knjaz Miloš, Simpo, Delta M, DelVel-Pro, Centroproizvod, DHL International, Deloitte, Pexim, Unicredit Leasing, KPMG, A&P, Carlsberg, PriceWaterhouseCoopers, Fruvita, Jugohemija, Delta Fashion, Kondiva, Delta Generali osiguranje, Mozzart kladionice, Halo oglasi, Gerontološki centar Subotica, Aura, Delta DMD, Avon, Goodwill Pharma, Delta Agrar, PC Centar, Youngculture, City Records, BDO BC Excel, Messer-Tehnogas, Intens, General-auto, Algotech, Energy Net, E-Smart Systems, Digi Sat, DIV Chabros, Europoint Systems, Delta Automoto, Bankom, Ivex, Buck, Institut Goša, TRS Swiss Production, Zemlja Čuda, Magnavita Holding, Arkade, CMC turistička agencija i Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment.
Među prijavljenima tačno polovinu činila su mala i srednja preduzeća do 100 zaposlenih, trećinu kompanije od 100 do 500 zaposlenih, 9% kompanije do 1000 zaposlenih i isti procenat kompanija (9%) preko 1000 zaposlenih.
Inače, istraživanje o zadovoljstvu zaposlenih organizovala je tokom nekoliko mjeseci kompanija Infostud u saradnji sa Ekonomist Media Grupom, i sprovedeno je putem anonimne ankete koju su popunjavali zaposleni u kompanijama i dostavljali Infostudu na analizu. Sve prijavljene kompanije bile su kvalifikovane za nagrade u četiri kategorije, a to su Najbolji poslodavac, Najbolji radni uslovi, Najbolje razvojne mogućnosti i Najbolji međuljudski odnosi i to za velika i mala i srednja preduzeća. Po završetku istraživanja svaka kompanija je dobila detaljan izvještaj o zadovoljstvu svojih zaposlenih i analizu svog položaja kako u odnosu na sve ostale učesnike, tako posebno i na industriju kojoj pripadaju.