NOVI SAD, Predsjednik Izvršnog vijeća (IV) Vojvodine Bojan Pajtić kaže da su holandska preduzeća u Srbiji dala lekciju domaćoj privredi kako privatizacije mogu biti uspješne i u doba velike ekonomske krize.
“Može li za Srbiju, Vojvodinu, Novi Sad biti veće reklame kada vam jedan `Hajneken` na kućnom pragu pravi svetski poznato pivo? Ili, kad vam jedan `Filips` osvetljava celi grad, kao što je slučaj u Novom Sadu. Srbija ima sve poslovne mogućnosti, ali nam je nedostajao imidž, koga nam sad daju holandska preduzeća”, rekao je Pajtić, na prijemu koji je održan sinoć u Novom Sadu povodom manifestacije “Dan holandskog biznisa”.
On je istakao da Srbija i Vojvodina čine sve da privuku inostrane investitore.
“Holanđani su prvi prepoznali povoljnosti koje pružaju naša poreska politika, cene zemljišta, kao i podsticaji koje daju pokrajinska i republička vlada za razvoj biznisa. Zato ćemo uvek biti na raspolaganju svakom holandskom investitoru, da im omogućimo najbolje uslove poslovanja. Moćna holandska preduzeća poput `Hajnekena`, `Filipsa` ili `Ve-De-Ela` (VDL), najbolji su promoteri srpskog poslovnog duha, kad su u pitanju svet i Evropa”, konstatovao je Pajtić.
Prijemu u holu pokrajinske Vlade, osim Pajtića prisutnima su se obratili i predsjednik Srbije Boris Tadić, holandski ambasador u Beogradu Ron van Dartel i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić.
Oni su povodom manifestacije “Dan holandskog biznisa”, juče poslijepodne obišli novosadsku Fabriku autobusa “Neobus”, koja je u saradnji s holdaskom kompanijom “Ve-De-El” počela proizvodnju autobusa namijenjenih evropskom tržištu, kao i tržištu Saudijske Arabije.
Tadić, Dartel, Pajtić i Pavličić posjetili su i kompaniju “Ujedinjene srpske pivare”, člana “Hajneken grupe” u Novom Sadu s čijih su traka ovih dana počele da silaze prve flaše čuvenog “Amstel” piva.