BANJALUKA, Nakon uspješno organiziranih seminara za poslovne sekretarice u toku 2007. godine, Centar za poslovnu edukaciju i preduzetništvo „PRO EDUCA” organizuje treći Seminar za poslovne sekretarice. Do sada je na seminarima učestvovalo više od 150 polaznika iz BiH, Srbije i Slovenije, a predavanja su izvođena po savremenim metodama i tehnikama kroz teoretska predavanja i kreativne radionice, sa najkvalitetnijim predavačima iz regije i EU.
“Sve veća borba na tržištu od mnogih preduzeća danas zahtijeva uspješniji menadžment kako bi se kvalitetnije odgovorilo izazovima savremenog poslovanja.
Poslovna sekretarica je neizostavna karika između klijenata i preduzeća, a vješta i uspješna sekretarica znači i uspješniju firmu, jer iza svakog direktora stoji dobro organizirana i sposobna sekretarica”, izjavila je Tatjana Suhajček, projektna menadžerica Centra za poslovnu edukaciju i preduzetništvo PRO EDUCA.
Ona ističe da je uloga sekretarice danas dosta složenija nego što je to bilo nekada. Da bi bila uspješnija u poslu koji obavlja, danas je sekretarica, poslovna asistentica ili administrativna službenica komunikativna, otvorena, samostalna i organizirana. Kako bi odgovorila svim zahtjevima posla, neophodno je konstantno usavršavanje i praćenje tokova modernog poslovanja i poslovne komunikacije.
Seminar je namijenjen kako poslovnim sekretarima i asistentima, tako i osobama zaduženim za organizaciju i koordinaciju poslova i događaja i svom administrativnom osoblju koje u svom svakodnevnom poslu komunicira sa poslovnim partnerima i klijentima i obavlja veliki dio administrativnog posla u preduzeću, organizaciji ili instituciji.
Seminar će se održati na Kozari, u hotelu Monument od 10 do 12. oktobra 2008. godine.