BEOGRAD, Predstavnici Privredne komore Srbije i magazina “Brend” potpisali su “Brend povelju” i tako se priključili inicijativi razvoja brending filozofije kao oblasti od opšteg nacionalnog značaja.
“Brend povelju” su potpisali direktor Centra za marketing, informisanje i promocije PKS Ivan Jakšić i direktor i glavni i odgovorni urednik magazina “Brend” Vjekoslav Cerovina, saopšteno je iz PKS.
“Pozivamo privredne subjekte i predstavnike izvršnih organa vlasti da se uključe u ovu inicijativu, kao jer će tek njihovim doprinosom ova akcija imati pravi smisao”, naglasio je Jakšić.
Privredna komora Srbije saopštila je da se odlučila na potpisivanje Brend povelje kako bi podigla svijest i ukazala na važnost brendinga kao oblasti od opšteg nacionalnog značaja.
“Ovim činom nastojimo da ukažemo na značaj ove akcije i animiramo i ostale institucije, privredne subjekte, pa i pojedince da se priključe ovoj inicijativi i da pokušamo svi zajedno Srbiju predstaviti u što boljem svetlu, ustvari onakvom kakva zaista jeste”, navedeno je u saopštenju.