KOPRIVNICA, Podravkin sjeckani paradajz osvojio je na tržištu Poljske nagradu “Perls of FMCG market 2008”. Riječ je o priznanju novim proizvodima lansiranim na tržište 2007. godine koji su ostvarili najveći obrt na policama trgovina.
Istraživanje je proveo institut GFK Poljska za časopis Trade News Magazine. Obuhvaćeno je 350 prodajnih mjesta u Poljskoj, te je izdvojeno 180 najprodavanijih proizvoda u 28 kategorija. Prilikom istraživanja u obzir su uzeti isključivo novi proizvodi koji su na police trgovina uvedeni 2007. godine i koji su, prema podacima dobivenim od vlasnika i poslovođa trgovina, ostvarili najveći obrt. Sjeckani paradajz Podravke zauzela je prvo mjesto u širokoj kategoriji “Voće i povrće”, te je time potvrdila status najprodavanijeg novog proizvoda u navedenoj kategoriji i poznatost marke Podravka na tržištu Poljske.
“Riječ je o izuzetno velikom priznanju ovom Podravkinom proizvodu koji je u jakoj konkurenciji zabilježio najveći obrt na policama trgovina u Poljskoj. Proizvodni asortiman na bazi rajčice uveden je na poljsko tržište protekle godine, a u planu je proširenje asortimana uvođenjem dodatnih okusa sjeckane rajčice, pasirane rajčice i pelata. Proizvodi od rajčice pod markom Podravka visokog su kvaliteta, što su i sami potrošači prepoznali, a takođe se nalaze u prepoznatljivoj ambalaži i cjenovno su konkurentni. Pored toga, Podravka je dobro poznata marka u Poljskoj što nam daje za pravo još ambicioznije planove u narednom periodu.”, ističe direktor sektora za Tržište Centralne Evrope Milan Tadić:
Osvajanjem ovog priznanja Podravka je jedna od rijetkih kompanija na poljskom tržištu koja dobija pravo apliciranja znaka “Perls of FMCG market 2008” na ambalažu proizvoda i korištenja u oglašavanju.