NEW YORK,Amerikanci će krajem ove godine kupovinom novogodišnjih poklona putem interneta potrošiti preko 39 milijardi dolara, saopštila agencija za istraživanje Jupiter Research.
Prema zaključicima istraživanja to tržište ostaje izolirano od makroekonomskih uticaja koji će imati negativni učinak na ukupnu online novogodišnju prodaju pa malotrgovci planiraju pojačati svoje napore na privlačenju klijenata putem različitih taktika u kojima će internet marketing imati glavnu ulogu.
Jupiter Research očekuje da će do kraja decembra 126 miliona Amerikanaca kupovati putem interneta, što predstavlja povećanje od šest posto u odnosu na prošlogodišnju sezonu novogodišnje kupovine.
Amazon je vodeći online malotrgovac u SAD-u, sa udjelom na tome tržištu od nešto više od 12 posto. Najveći svjetski maloprodajni lanac – Wal-Mart – ima drugu najprometniju web stranicu za online kupovine s petpostotnim udjelom na tom tržištu.