SARAJEVO, Zamjenik visokog predstavnika u BiH Rafi Gregorijan ustvrdio je danas u Sarajevu da je brend BiH – stagnacija.
Odgovarajući na pitanje šta je onda ekonomski brend BiH, ako je “stagnacija” politički brend, Gregorijan je rekao da BiH svoju šansu u ekonomskom smislu treba da traži u sferi hidroenergetskog potencijala, tj. proizvodnji elekktrične energije.
On je apostrofirao i šumarstvo i turizam, podsjetivši na dokument “Naša platforma za akciju”, koju su nedavno pod pokroviteljstvom OHR-a potpisali predsjedavajući Savjeta ministara BiH Nikola Špirić, premijer Republike Srpske Milorad Dodik i premijer Federacije BiH Nedžad Branković, te gradonačelnik distrikta Brčko Mirsad Đapo.
Gregorijan smatra da vlasti u BiH treba da se posvete obezbjeđivanju uslova za stvaranje novih bogatstava, čime će doći do otvaranja novih radnih mjesta i boljeg životnog standarda građana BiH.
On je, u ime visokog predstavnika Miroslava Lajčaka, održao danas u Sarajevu predavanje o temi “Kreiranje brenda BiH putem reformi i partnerstva”, na radnom ručku koji je u Sarajevu organizovala Američka trgovinska komora u BiH.
Ovom prilikom promovisani su i novi članovi ove asocijacije: “Pliva”, “Filip Moris”, “HP Pakard”, “Dajners klub BiH”, “Bosnalijek” i “Cito renta-kar”.