TOKIO – Kompanija “Sony” objavila je da je postigla konačan dogovor sa kanadskom kompanijom “WildBrain” u preuzimanju njenog udjela od 41 odsto u popularnoj franšizi o Snupiju i Čarliju Braunu, poznatoj i kao “Peanuts”, za 457 miliona dolara.
Nakon realizacije posla, za koji je potrebno regulatorno odobrenje, Soni će indirektno kontrolisati ukupno 80 odsto firme “Peanuts” holdings, prenosi Varajeti.
Japanski “Sony music enterainment” poručuje da je cilj akvizicije dalji razvoj i jačanje globalne vrijednosti brenda “Peanuts”, koji ove godine obilježava 75 godina postojanja.
Brend “Peanuts” nastao je 2. oktobra 1950. godine, kada je američki karikaturista Čarls M. Šulc prvi put objavio istoimeni strip u sedam američkih novina.
Kroz likove psa Snupija i dece kao što su Čarli Braun i Lusi, Šulc je spojio jednostavan crtež sa dubokim, često filozofskim humorom, što je stripu donelo ogromnu popularnost.
Tokom decenija, “Peanuts” su se proširili na animirane TV specijale, filmove i knjige i postali globalni kulturni fenomen.
Nakon Šulcove smrti 2000. godine, brend je nastavljen uz nadzor njegove porodice, a danas obuhvata širok spektar medija i proizvoda i spada među najprepozantljivije franšize u istoriji stripa i zabave. B92

