RIČMOND – Videosnimak rakuna koji je ušao u prodavnicu alkoholnih pića u SAD-u, napio se i onesvijestio u toaletu, obišao je cijelu planetu, a agencija u kojoj se sve dogodilo odlučila je sve na savršen način iskoristiti u marketinške svrhe.
Naime, Virginia ABC koja u Americi djeluje kao nezavisna agencija koja reguliše, prodaje i oporezuje alkoholna pića u više od 400 prodavnica u SAD-u, objavila je ponudu pića koju promoviše pijani rakun.
Virginia ABC je na društvenim mrežama objavio promotivne fotografije rakuna s raznim vrstama alkohola, pod nazivom “Rakunove preporuke”.
Rakun se može vidjeti kako pozira s burbonom, votkom, tekilom i još mnogo toga.

Simpatični provalnik
“Naš rakun iz komšiluka ima odličan ukus – posebno kada su u pitanju žestoka pića koja vrijedi staviti u vašu korpu ove sezone! Evo šta možete potražiti: burbon, viski od putera od kikirikija, votka, tekilu i još mnogo toga”, napisali su.
Nakon što je pometnja na društvenim mrežama porasla, Virginia ABC je podijelila nekoliko recepata za koktele na društvenim mrežama.
Mnogi korisnici društvenih mreža ovo su protumačili kao odličan poslovni potez te su naveli kako bi agencija trebala razmisliti i o tome da rakun postane zvanična maskota. Klix


