BANJALUKA – Unicredit banka Banjaluka je obavijestila svoje klijente da je nedavno zabilježen pokušaj prevare i dolazak do njihovih podataka.
U obavještenju koje su poslali svojim klijentima navode da se radi o takozvanom spoofingu, objašnjavajući da se neko zlonamjerno predstavljao kao zaposlenik šaljući e-mail i SMS poruke sa linkom na koji treba kliknuti.
“Poruke su u naslovu ili sadržaju e-mail poruke sadržavale naziv banke. Cilj je bio da se klijent navede da klikne na link/prilog ili podijeli povjerljive podatke u sadržaju“, naveli su u obavještenju banke.
Iz banke su upozorili korisnike da ne otvaraju linkove niti priloge, te da ne dijele svoje lične ili bankovne podatke putem e-maila, Vibera ili drugih kanala.
“Prevaranti mogu koristiti uvjerljive fotografije, imena, e-mail adrese, brojeve telefona i druge javno dostupne podatke, kako bi stupili u kontakt sa korisnicima. Ako neko primi sumnjivu poruku ili e-mail u kojem se neko predstavlja kao poznata osoba, preporučujemo da istu odmah izbriše“, poručili su iz ove banke.
Za one koji su svoje podatke već dali preporučuju da kontaktiraju banku, promijene lozinke i aktiviraju dodatne mjere zaštite.
“Unicredit banka nikada od klijenata ne traži dostavu povjerljivih podataka putem e-maila, Vibera ili SMS-a“, upozorili su iz ove banke.

