BANJALUKA – Službenici “Pošta Srpske” ovih dana pozivaju telefonskim putem građane da lično preuzmu pakete sa popularne online platforme Temu ili da čekaju i po pet dana od dolaska pošiljke da bi im je isporučili na kućnu adresu.
Gubeći utakmicu sa navalom pošiljki u količinama za koje, po svemu sudeći, nemaju dovoljno kapaciteta, ali i da bi “uštinuli” na dostavi koju su građani unaprijed platili, “Pošte Srpske” počeli su da koriste “gužvu” i nagovaraju građane da dolaze u njihove poslovnice po svoje pakete.
Do nedavno su ove pošiljke dostavljali kuriri “X Expressa”, a od kada je broj narudžbi eksplodirao, u sve su se uključile i državne poštanske službe željne svog dijela kolača, ali bez stvarnih kapaciteta da se bore sa porastom narudžbi.
U “Poštama RS” su nam potvrdili da pozivaju građane da sami preuzmu pakete, ali su svoje namjere upakovali kao da građanima ostavljaju mogućnost boljeg izbora, a ne kao način da dio svog posla prebace na korisnike koji su tu uslugu već platili.
Kažu da se prije uručenja primalac kontaktira putem broja telefona koji je obavezan dio adrese, kako bi “izabrao na koji način želi da mu pošiljka bude uručena”.
“Na primaocu je da odabere dostavu – uručenje pošiljke na kućnoj adresi ili alternativno isporuku – uručenje pošiljke u nekoj od poslovnica “Pošta Srpske”. Ova opcija omogućava veću fleksibilnost korisnicima, naročito u slučajevima kada je teško uskladiti tačan datum i vrijeme dostave“, rekli su nam u “Pošti Srpske”.
Kažu i to da ako se korisnik odluči za preuzimanje u pošti, to može učiniti u poslovnici koja se nalazi u njegovoj blizini, pa je tako pošiljka dostupna bez čekanja na dostavljača, što je naročito korisno za korisnike koji bi pošiljku preuzeli izvan definisanog vremena za dostavu na kućnu adresu.
CAPITAL: A. P.