NJUJORK, Rijetki su srećnici koji ustaju neopterećeni poslom i nezavršenim obavezama.
Svi ostali imaju utisak da će se saviti do zemlje koliko im je obaveza i zadataka na leđima. A, po pravilu, sve treba završiti sad, odmah ili juče.
Rješenje je da napravite „dogovor“ sa vremenom i organizacijom kako biste bili maksimalno produktivni, pa samim tim manje nervozni i vječito u cajtnotu. Ne traćite vrijeme.
Prvo, morate da konstatujete koje su to aktivnosti koje vas ometaju da se fokusirate i završite posao.Uklonite sve što vas ometa. Svaki čas provjeravate telefon, sms poruke, email. Ovako, vjerovali ili ne, dnevno izgubite čitav sat ili više.
Organizujte radni sto. Može to biti i vaš kreativni nered, ali suština je da u svakom momentu znate gdje vam se šta nalazi. Tražeći stvari po kancelariji gubite mnogo vremena i živaca.
„Hobotnica“ pristup. Raditi više poslova odjednom štedi vrijeme, a i utiče da se bolje fokusirate na sve što radite. Možete, recimo, paralelno spremati prezentaciju i štampati izvještaj za drugi već odrađen posao. Ovakve komplementarne zadatke bez problema svako može da radi simultano. Bizlife, S media