VAŠINGTON, „Preotimanjem“ zarade jedna kompanija iz Vašingtona zadaje posebne muke direktorima Google-a.
No, to nije Microsoft, ne brine ih ni Facebook, ni Apple. Pravi rival Google-u, na koga će morati da obrate pažnju narednih godina, je Amazon.
Google je internet pretraživač, a novac zarađuje od pretraga koje prethode onlajn kupovini. Ove komercijalne pretrage čine čak 20 odsto ukupnih pretraga na Google-u. Ono što brine direktore popularnog pretraživača, kako piše Business Insider, je sve veća tendencija potrošača da u potpunosti zaobilaze Google i direktno tragaju za željenim proizvodom na sajtu Amazona ili njegovoj aplikaciji za mobilne telefone.
Prema podacima sa ComScore-a, pretraga na Amazonu porasla je u posljednjih godinu dana za 73 odsto. Može se reći da je ovakav rezultat i očekivan. Naime, da bi ste pronašli željeni proizvod preko Google-a morate ukucati njegov naziv, pregledati date tekstualne linkove, kliknuti na neki od njih kako bi otišli do željene strane proizvoda na nekoj internet prodavnici, kliknuli kako biste stavku dodali u korpu, ubacili podatke svoje kreditne kartice, vašu adresu…kad jednostavno možete samo na Amazonu da ukucate naziv željenog proizvoda – kliknete na opciju kupi i to uz vašu uobičajenu kreditnu karticu i proizvod kreće na vašu adresu.
Kada su u pitanju mobilni telefoni, prednost Amazon aplikacije je daleko veća u odnosu na Google. Ono što dodatno ugrožava Google su korisnici Kindle telefona i tableta. Oni uglavnom posjeduju Amazon Prime nalog, što im omogućava besplatnu dostavu, pa se postavlja pitanje i zašto bi ovi ljudi uopšte koristili Google pretragu prije kupovine. Odgovor je svakako da će najprije odabrati Amazon, što je i jedan od razloga zašto ova kompanija drži jako niske cijene svojih Kindle proizvoda. Bizlife.rs