NJUJORK, Prema istraživanju McKinsey Global instituta preko četvrtine radnog vremena ljudi troše na provjeravanje i pisanje e-mailova.
Iako vlada mišljenje da je Facebook krivac za „protraćeno“ vrijeme na poslu, najveći kradljivac je ipak dobar stari e-mail.
Ovo se odnosi na menadžere, prodavce i ostala zanimanja čije je zanimanje po definiciji interaktivno i koji troše prosječno 2.6 sati dnevno na e-mail, što ukupno iznosi 27 dana u godini.
Na drugom mjestu potrošača vremena je traženje i prikupljanje informacija koje odnosi otprilike 1.76 sati dnevno, što je 19 odsto radnog vremena, a interna komunikacija i saradnja s kolegama je tek na trećem mjestu s 14 odsto radnog vremena.
McKinsey zato predlaže, vjerovali ili ne, snažniju integraciju društvenih mreža u kompanije, tvrdeći da će zaposleni na taj način puno brže komunicirati međusobno i s klijentima, što će dovesti do povećanja produktivnosti.
Prema njihovim izračunima, produktivnost bi se na taj način mogla podići fantastičnih 20 do 25 odsto. Bizlife.rs