Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

    5. Decembra 2025. — 16:55

    Nastavlja se rat banaka i UIO

    5. Decembra 2025. — 15:43

    Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

    5. Decembra 2025. — 14:20

    Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

    5. Decembra 2025. — 13:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Mogući čarter-letovi za Tivat ili Podgoricu

Mogući čarter-letovi za Tivat ili Podgoricu

adminadmin1. Aprila 2012. — 08:513 komentara4 minute čitanja

BANJALUKA, Jedna privatna crnogorska kompanija zainteresovana za uspostavljanje čarter-saobraćaja sa Banjalukom kako bi glavni grad Republike Srpske, u ljetnim mjesecima, povezala sa Tivtom ili Podgoricom, rekao je vršilac dužnosti direktora “Aerodroma Republike Srpske” Davorin Mihić.

 

“Riječ je o jednoj privatnoj kompaniji iz Crne Gore sa jednim manjim avionom od 19 sjedišta, a konačan dogovor bi trebalo da bude postignut za desetak dana”, rekao je Mihić dodavši da bi, ukoliko bude dogovorena, čarter-linija bila uspostavljena početkom juna.

Mihić je istakao da je razgovarano sa predstavnicima “Jat ervejza”, ali da oni nemaju kapaciteta da ponude letove za ljetnu sezonu, jer su svi kapaciteti zauzeti.

“Jedina opcija koja je još aktuelna jeste njihov red letenja u kojem se nalaze nove destinacije na hrvatskom primorju, kao što su Pula i Split. Mi smo zainteresovani ukoliko `Jat ervejz` nađe interesa za međuslijetanje u Banjaluci u okviru kojeg bismo mogli koristiti segment Banjaluka – Beograd i Beograd – Banjaluka”, rekao je Mihić.

On navodi da je ovo jedini aranžman koji je uprava Aerodroma Srpske uspjela da dogovori sa srbijanskim prevoznikom, budući da je za naknadno ubacivanje u ljetni red letenja bilo prilično kasno, naglasivši da se još očekuje potvrda iz “Jat ervejza”.

“Funkciju vršioca dužnosti preuzeo sam početkom februara ove godine, a ljetni red letenja kod svih avio-prevoznika već je napravljen tokom zimskih mjeseci i stupa na snagu krajem marta. Jednostavno smo zakasnili za neke ozbiljnije izmjene i prijedloge, ali sada smo prosto u takvoj situaciji da moramo da prihvatimo šta nam se nudi”, rekao je Mihić, naglasivši da bez saobraćaja banjalučki aerodrom teško može da preživi.

Vršilac dužnosti direktora Aerodroma Republike Srpske istakao je da je podnesen zahtjev “Austrija erlajnsu” za pregovore do kojih bi moglo doći u maju ili junu o uvođenju linija u zimskoj ili ljetnoj sezoni 2013. godine. Mihić je rekao da je od ključnog značaja da se napravi svakodnevni saobraćaj, barem jednom dnevno, za jednu od većih destinacija sa ozbiljnom kompanijom, navodeći pri tom Beč ili Beograd.

On je rekao da 20. avgusta banjalučki aerodrom očekuje posjetu inspekcije koja bi trebalo da donese odluku o međunaronoj licenci.

“Prije dvije godine dobili smo privremenu dozvolu za pružanje usluga u međunarodnom vazdušnom saobraćaju, jer je kontrolnim pregledom utvrđeno da ne ispunjavamo neke od zakonom predviđenih uslova, koje kao međunarodni aerodrom moramo da poštujemo. Sljedeću inspekciju očekujemo 20. avgusta ove godine, ali da bi njihova odluka bila pozitivna, najkasnije do 20. juna moramo da uradimo sve ono što se od nas očekuje”, pojasnio je Mihić.

On je pojasno da uočeni nedostaci nisu nerješiv problem, ali da bez novca sigurno neće uspjeti da urade ono što se od njih očekuje. Mihić je pojasnio da je jedan od nedostataka, koje uprava banjalučkog aerodroma mora da ispuni, jeste i proširenje osnovne staze, odnosno travnatog pojasa uz samu pistu.

“Proširenje za 70 metara ne bi bio nikakav problem, da je zemljište u tom pojasu vlasništvo aerodroma, ali nije. Potreban nam je novac da prvo obavimo eksproprijaciju zemljišta, pa da zatrpamo postojeći odvodni kanal i postavimo novu ogradu, koja je takođe na listi propusta”, pojasnio je Mihić.

Prema njegovim riječima, međunarodnim vazduhoplovnim propisima definisano je da ograda mora da bude visoka 2,44 metra, s tim da je precizno definisano kolika je visina betonskog dijela, kako bi se spriječilo potkopavanje ili eventualno obrušavanje, dok postojeća ograda na banjolučkom aerodromu ne ispunjava ove standard.

“Ukupna dužina ograde je oko pet kilometara, sam po sebi se nameće zaključak koliko je to novca potrebno da bi se otklonio i ovaj nedostatak”, kaže Mihić. On je izrazio očekivanja da će u narednom periodu biti riješen i ovaj problem, kako bi Aerodrom “Banjaluka” i poslije avgusta imao status međunarodne vazdušne luke.

S banjalučkog aerodroma, iz godine u godinu, leti sve manje putnika, a razlog tome je nepostojanje saobraćaja.

“Prije 12 godina, tačnije 2000. godine, sa ovog aerodroma je u svijet letjelo blizu 40.000 ljudi, dok je taj broj danas tek jedva oko osam hiljada”, kaže Mihić.

Banjalučkom aerodromu gravitira skoro milion ljudi. Srna

aerodrom banjaluka carter letovi davorin mihic medjunarodna licenca top vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakKarlos Slim stigao u Ohrid
Sljedeći članak Minimalac u Srbiji od danas 20.010 dinara

Povezani članci

Capital teme 05 minuta čitanja

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

Stav 04 minute čitanja

Plan rasta – plan koji pokreće Bosnu i Hercegovinu

3 komentara

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. Dusanka 21. Aprila 2012. 15:34

    Nadam se da ce “moguci”carter-letovi B.L-Tivat zaista biti sto prije stvarnost,a jos bolje bi naravno bilo i komunkac.
    sa drugim /vecim kompanijama!!!!
    Kada ce da bude Germanywings za Banja Luku????to bi zaista bilo ssssuuupppeeerrr!!!!!!

    Odgovori
  2. goran 16. Januara 2013. 22:25

    Super je bila ova linija do Tivta. Nadam se da će biti i ove godine.

    Odgovori
  3. trivun 30. Januara 2013. 16:24

    Najavi nam direktor Davorin Mihić, menadžer u vazduhoplovstvu, dugoročni vršioc dužnosti direktora aerodroma Banjaluka, letove za Beč, pa letove Beograd Banjaluka Beč, pa Banjaluka Beograd, pa jeftinu kompaniju iz Madjarske, pa letove za Podgoricu i Tivat, pa saradnju Tuzle i Banjaluke, pa najveći kargo u Evropi, a na kraju ništa od svega toga. Tropa. Potpuna. Čak je i BH Airlines kao najvjernija kompanija koja koristi ovaj aerodrom smanjila broj letova za Cirih u odnosu na prošlu godinu. Naravno Mihić Davorin i dalje najavljuje povećanje saobraćaja na ljeto ove godine. ali više mu ne vjeruje niko. To se zove Pričam ti priču dok goveda riču. Ne lipšite magarci do zelene trave. Prevedeno,”Nemam pojma o ovom poslu ali pošto sam radio na tome godinama i našao načina da se ovdje uvalim, ja moram sada da vas lažem, a vi ako ne možete da progutate, popijete jednu. Ako jedna nije dovoljna popijte dvije. Ako ni dvije nisu dovoljne vi se onda naroljajte…Kad su se svi drugi uvalili, što ne bi i ja. Pa nemam valjda ujnu u vladi bez veze. Gdje na drugim mjestima rade oni koji znaju? Nigdje. Takva su vremena. Ja sam čovjek ovog vremena. Moram se i ja naći u svemu tome…”

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

5. Decembra 2025. — 16:5505 minuta čitanja

Predložene izmjene Zakona o uređenju prostora i građenju drastično i bez opravdanog razloga centralizuju ključne nadležnosti

Nastavlja se rat banaka i UIO

5. Decembra 2025. — 15:43

Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

5. Decembra 2025. — 14:20

Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

5. Decembra 2025. — 13:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.