TOKIO, Japanski “Soni” izvinio se danas i objavio softversku zakrpu poslije brojnih žalbi kupaca njegove nove prenosive konzole za video-igrice “plejstejšen vita”.
Prodaja konzole počela je u Japanu tokom vikenda, a korisnici se žale da ekran uređaja ne reaguje na dodir, te da se konzola zamrzava tokom rada.
Problemi na novim konzolama za igre nisu neuobičajeni, ali je u ovom slučaju iznenađujuće veliki broj žalbi na društevnoj mreži “Tviter” i veb sajtu “Ju tjub”, prenosi Bi-Bi-Si.
U prva dva dana poslije premijere, u Japanu je prodato 321.400 uređaja.
Konzola u sebi ima žiroskop, mjerač ubrzanja, elektronski kompas, ekran širine 12,7 centimetara osjetljiv na dodir, kao i kamere sa prednje i zadnje strane.
Žalbe na tehničke probleme primorale su “Soni” da objavi saopštenje u kojem se firma izvinila i objavila uputstva za softversku nadogradnju i prevazilaženje teškoća.
Stručnjaci navode da su se i ostali proizvođači suočavali sa sličnim problemima.
Oni ukazuju na “Majkrosoftovu” konzolu za video-igrice “eks-boks”, koja je u početku patila od ozbiljnih tehničkih problema, ali su oni riješeni, pa je ovaj uređaj sada jedan od naprodavanijih sistema za zabavu u svijetu.
“Sonijev” suparnik “Nintendo” u februaru je tokom prvog vikenda prodaje svoje konzole “3DS” našao kupce za 371.000 uređaja. Stručnjaci smatraju da je nešto slabiji “Sonijev” rezultat posljedica hladnog vremena, zbog čega pojedini ljubitelji igara nisu otišli u kupovinu.
“Soni” se nada da će zadržati visok tempo prodaje “plejstejšen vita” zahvaljujući 24 igrice koje su objsvljene zajedno sa premijerom samog uređaja. Do februara bi taj broj trebalo da bude povećan na 33.