DOBOJ, “Željeznice Republike Srpske” /ŽRS/ saopštile su da u nedjelju, 14. decembra, stupa na snagu novi red vožnje za 2014/2015. godinu.
U putničkom saobraćaju novim redom vožnje ŽRS-a planirano je svakodnevno saobraćanje ukupno 29 vozova.
Putnike će prevoziti 21 voz u unutrašnjem saobraćaju, šest međuentitetskih i dva međunarodna voza, navedeno je u saopštenju.
Radnici, studenti, učenici i penzioneri i dalje su u najvećoj mjeri korisnici usluga putničkog saobraćaja, a kupujući vozne karte u mogućnosti su da koriste povlastice koje nude “Željeznice Republike Srpske”.
U okviru teretnog željezničkog saobraćaja, planom je predviđeno saobraćanje ukupno 57 međunarodnih i međuentitetskih teretnih vozova.
“Zbog poplava koje su nanijele ogromnu štetu željezničkoj infrastrukturi, ŽRS su imali prekide u redovnom funkcionisanju željezničkog saobraćaja”, rekao je izvršni direktor Poslova operacija u ŽRS Draženko Todorović.
To je, prema njegovim riječima, u velikoj mjeri doprinijelo da ovogodišnji prihod od putničkog saobraćaja bude znatno manji. ŽRS su u 2013. godini prevezle 160.000 putnika i imale prihod nešto veći od 550.000 KM.
Detaljne informacije o polascima i odlascima vozova po novom redu vožnje, putnici i korisnici željezničkog saobraćaja mogu dobiti u službenim mjestima “Željeznica Republike Srpske”.
Novi red vožnje ŽRS primjenjivaće se do 12. decembra 2015. godine. Srna
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Kakav je to red voznje kada uopšte nema putničkih vozova u nekim dijelovima Bosne i Hercegovine, brzih posebno, a ovi koji saobracaju slicni su onima u Africi.
ZRS su ostale sa 8 ispravnih lokomotiva iz perioda SFRJ. Toliko o “ZELEZNICAMA RS” I ŽELEZNICAMA FBH. A zaduzenost, preko 250 miliona KM odnoso 500miliona KM. Neko treba polagati racune za ovakvu situaciju!
Povratna karta “brzim”vozom od Prijedora do Sarajeva je 62 KM za jednu osobu. Moj automobil u oba smjera između dva navedena grada, u oba smjera, potroši oko 28 litara bezolovnog benzina, što je, poslije najnovijeg pojeftinjenja, oko 53 KM. Dakle, samo jednoj osobi je daleko isplatnije ići automobilom nego vozom, a rijetko će se automovilom voziti samo jedna osoba. Ovakvom politikom željeznice moraju propasti.