PARIZ, Francuska luksuzna modna kuća LVMH (Luj Viton-Moe Enesi) u periodu januar-septembar ostvarila je prihode od 21,4 milijarde evra, uz godišnji rast od 4,0 odsto, saopšteno je iz te kompanije.
Svi segmenti zabilježili su rast, osim sektora vina i žestokih pića zbog smanjene prodaje na kineskom tržištu, prenio je francuski list Kapital.
Stopa rasta prodaje od 4,0 odsto u trećem kvartalu veća je od one koju su predvidjeli analitičari (3,3 odsto) i one ostvarene u prethodnom tromjesečju (3,0 odsto), precizira se u saopštenju.
Kako se navodi, ubrzani rast u Evropi i SAD u trećem tromjesečju kompenzovao je usporavanje na azijskom tržištu. U kontekstu monetarne neizvjesnosti i još ranjive ekonomske situacije, LVMH će nastaviti strategiju usmjerenu ka inovacijama i intenziviranju aktivnosti na brže rastućim tržištima. Tanjug