BEOGRAD, Kompanija IBM predstavila je Watson Analytics, napredni kognitivni servis zasnovan na prirodnom jeziku koji može da obezbjedi trenutni pristup moćnim alatkama predviđanja i vizualizacije za preduzeća.
Kako se navodi u saopštenju, istraživanja pokazuju da samo mali dio poslovnih ljudi koristi snažne analitičke alate kao sastavni dio procesa donošenja odluka.
Prvo izdanje Watson Analitike će uključiti freemium verziju klaud servisa dizajniranog tako da radi i na desktop i mobilnim uređajima.
Ovaj servis nudi kompletan asortiman samouslužne analitike, uključujući i jednostavan pristup u korišćenju podataka i skladištenje podataka na način koji olakšava korisnicima da ih prikupe i, kroz jednostavne formate, pripreme za analizu i vizuelizaciju koja se može prilagođavati i sa kojom se može uspostaviti interakcija.
Za razliku od alatki koje su namijenjene prvenstveno za naučnike i analitičare i koje su pretežno usmjerene na vizuelizaciji, IBM Watson analitika automatizuje korake kao što su pripreme podataka, intuitivne analize i vizuelni prikaz za donosioce odluka u širokom dijapazonu disciplina kao što su marketing, prodaja, poslovanje, finansije i ljudski resursi.
Određene karakteristike Watson Analitike biće dostipne korisnicima u beta verziji 30 dana, i ponuđene kroz niz freemium i premium paketa kasnije tokom godine. Tanjug