SARAJEVO, Udio turističkog sektora u bosanskohercegovačkom BDP-u je tek 2,5 odsto, a gosti borave u prosjeku dva dana.
Dok se pojedine države regije mogu pohvaliti rastom iz godine u godinu, u Bosni i Hercegovini turizam je zasnovan na dvodnevnim izletima, takozvanih “backpack” gostiju.
Posljednjih 20 godina vlasti te zemlje potrošile su na raspravu o njezinim potencijalima, dok je istovremeno vrlo malo učinjeno da se turizam razvije u ozbiljniju industriju.
Udio turističkog sektora u bosanskohercegovačkom bruto društevnom proizvodu je 2,5 odsto, što je znatno manje u odnosu na svjetski prosjek od 9,4 odsto.
Takođe, gosti prosječno borave dva dana, a u Evropi 10. Problem očito nije u smještajnim kapacitetima, budući da je njihova iskorištenost tek 15 odsto.
Turizam je industrijska grana koja je bitan faktor u svakoj razvijenoj ekonomiji. Međutim, u Bosni i Hercegovini se ne govori toliko o dobiti, koliko o turističkom potencijalu.
A budući da se ova zemlja ne može pohvaliti raskošnom morskom obalom, većina je potencijala u planinskom turizmu. Al Jazeera