PODGORICA, Crnogorska nacionalna aviokompanija “Montenegro erlajns” dobila je nagradu “Brend lider” /Brand Leader Award/, odlukom stručnog kolegijuma četvrte biznis konferencije “Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Evrope – SEET 2014”.
U obrazloženju se navodi da je “Montenegro erlajns” visoko kvalitetnom uslugom, operativnom izvršnošću i permanentno rastućom efikasnošću postavio nove standarde na regionalnom tržištu.
“Uspješan i efikasan menadžment je, prateći svjetske trendove pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama, ugradio sve tržišno pozitivne i prepoznatljive elemente u kreiranje novog imidža aviokompanije”, navodi se u obrazloženju.
Konstantnim širenjem međunarodne saobraćajne mreže “Montenegro erlajns” daje poseban doprinos daljem jačanju ugleda i konkurentnosti turističkog proizvoda u regionu jugoistočne Evrope.
Nagrada se dodjeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumijevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Srna