BEOGRAD, Akcija “Najbolje iz Srbije 2013”, koja je privukla rekordni broj učesnika ali i potrošača, privedena je kraju, a 20 pobjednika biće proglašeno 9. aprila.
Privredna komora Srbije, kao jedan od organizatora ove, desete po redu akcije, saopštila je juče da je konkurisalo 175 robnih i korporativnih brendova. Najveći broj nominovan bio je u kategorijama robe svakodnevne potrošnje i uslužnih preduzeća, a glavni kriterijumi za ocjenjivanje brendova bili su tržišno-finansijski, percepcija ispitanika i ocjena stručnog žirija.
Putem interneta, do 30. marta, glasalo je oko 4.244 potrošača, 33 odsto više nego prošle godine. U anketama izjasnilo se i 165 predstavnika poslovne i stručne javnosti. Na sajtu www.najboljeizsrbije.rs, samo u periodu od 1. do 30. marta, registrovano je više od 16.000 posjeta i 95.000 pregleda strana, uz zadržavanje, u prosjeku, od 3,5 minuta.
U sastavu stručnog žirija bili su predsjednik PKS Željko Sertić, ministri trgovine i privrede Rasim Ljajić i Igor Mirović, savjetnica predsjednika Srbije za medije Stanislava Pak, profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu Stipe Lovreta i Saša Veljković i predsjednica Centra potrošača Srbije Vera Vida.
Nagrade će biti dodijeljene u kategorijama najboljih robnih i korporativnih brendova i dva najbolja izvoznika, a dvije specijalne nagrade će biti uručene i za najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji. Biće proglašeno i 12 dobitnika nagrade “Top korner”, za najbolje u kategorijama hrana i piće.
Akciju su zajednički sproveli Privredna komora Srbije, Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, i dnevni ekonomski list “Privredni pregled”.
Dodjela nagrada će biti održana u Jugoslovenskom dramskom pozorištu 9. aprila. Tanjug