BEOGRAD, Kompanija Fijat automobili Srbije iz Kragujevca je na sajmu automobila “BG Car Show” u Beogradu, prvi put predstavila sve verzije modela 500L – klasik, living i treking, koji su i privukli najveću pažnju posjetilaca Fijatovog štanda, izjavio je juče marketing menadžer FAS-a, Boris Čučković.
“Ako se po jutru dan poznaje, imamo dobrih naznaka u vezi sa prodajom”, rekao je Čučković, dodajući da se za 500L klasik i living sa sedam sjedišta najviše interesuju porodični ljudi, dok treking, kao sportska verzija, najviše privlači mlade.
FAS je na sajmu predstavio sve modele “fijata”, alfa romea”, “lančie” i “džipa”, ali bez premijera koje se čuvaju za međunarodni sajam automobila sljedeće godine u Beogadu, dodao je on.
“Nismo pravili nove cijene za sajam”, kaže sagovornik Tanjuga, ali dodaje da je FAS u saradnji sa Kredi agrikol bankom ponudio izuzetno povoljan finansijski paket, bez skrivenih troškova, za kupovinu modela “grande punto”, tako da se taj porodični automobil može pazariti na kredit od šest godina, uz mjesečnu ratu od svega 98 evra mjesečno.
Grande puno se može dobiti po cijeni od 8.950 evra za model sa troja vrata, dok za model sa petoro vrata treba izdvojiti nešto manje od 9.100 evra.
Fijat “500L nacionale”, uz subvenciju države od 3.000 evra, košta od 10.900 evra, cijena “trekinga” je od 13.900 a “living POP stara” od 13.650 evra.
Prema njegovim riječima, FAS daje posebne pogodnosti za kupovinu uz program “staro za novo”, a u procjeni vrijednosti polovnih automobila prednost se daje onim vozilima koja su imala redovan servis kod ovlašćenih servisera.
Čučković je naveo da je prodaja “fijata 500L” u Srbiji prošle godine bila veoma uspješna. Prodato je 2.064 jedinica ovog modela , koji su sa 10 odsto učestvovali u ukupnom broju prodatih novih vozila u Srbiji.
Konstatujući da je “srpsko tržište novih automobila u zaista velikom padu”, on je dodao da, ipak, očekuje solidnu prodaju na ovom sajmu.
U 2014. godini, kako je kazao, nastavlja se tražnja u Srbiji za “fijatom 500L” i u FAS-u očekuju da će po kvartalu prodavati između 350 i 400 tih autmobila.
Čučković je rekao da je na “BG Car Show”, koji traje do 23. marta, manja posjeta nego prethodnih godina, ali da ima više potencijalnih kupaca.
Interesantno je, prema njegovim riječima, to što je tokom sajma poraslo interesovanje za Fijatove modele u prodajnim salonima.
Fijat 500 L, koji se ekskluzivno proizvodi u fabrici u Kragujevcu kao nacionalni brend, kaže sagovornik Tanjuga, ne troši puno u gradskoj vožnji i nije ga teško parkirati, a veoma je zahvalan za četvoročlane i petočlane porodice.
Čučković je kazao da 500L kupuju i oni koji žele da imaju auto sa posebnim izgledom.
“Riječ je o stilu vozača, novi automobili su uglavnom ”namršteni” u prednjem dijelu, dok je 500L prilično nasmijan, pa to govori nešto o njihovim vozačima, ili oni na taj način žele nešto da kažu o sebi”, primjećuje on.
Čučković je takođe kazao da se “džip” vraća na stare staze slave i da je na ovom sajmu predstavljen sam dio njegovih modela, te da će, na primjer, novi “čiroki” biti predstavljen na nekim idućim manifestacijama.
Novi “grand čiroki”, prema njegovim riječima, košta i do 15.000 evra manje od glavnih konkurenata u tom segmentu, a kojima po karakteristikama može da parira.
FAS je zajednička kompanija italijanske kompanije Fijat koja ima 67 odsto vlasništva i Vlade Srbije sa 33 odsto vlasničkog udjela. Tanjug