BEOGRAD, Kompanija LG predstavila je na Sajmu potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu, najnoviju generaciju smart tehnologija koja omogućavaju korisnicima da komuniciraju, kontrolišu i nadgledaju svoje LG kućne uređaje putem popularnih mobilnih servisa, uključujući LINE i LG HomeChat aplikacije.
Zamišljena kao besplatna aplikacija za Android, iPhone, Windows Phone, Blackberry i Nokia Asha platforme, kao i Microsoft Windows i Mac OS X operativne sisteme, HomeChat i LIVE servisi korisnicima omogućavaju sveobuhvatno i jednostavno upravljanje uređajima za domaćinstvo uz pomoć računara i mobilnih uređaja.
Vlasnici LG smart uređaja proizvedenih u 2014. godini biće u mogućnost da upravljaju svim kompatibilnim kućnim uređajima zahvaljujući HomeChat servisu.
Jednostavnim unosom teksta “Idem na odmor“ ovaj napredni servis će automatski postaviti pitanje “Da li bi trebalo da prebacim sve uređaje u režim odmora?”. Ukoliko korisnik odgovori potvrdno, servis će uključiti režim uštede energije na frižideru, podesiti usisavanje kuće svakog dana od 9.00 sati, i automatski uključiti mašinu za pranje sudova dan prije povrataka.
Za sada je servis programiran na engleskom i korejskom jeziku, a uskoro će biti dostupan i na više svjetskih jezika.
Servis HomeChat vlasnicima LG smart uređaja takođe omogućava da u realnom vremenu prate ažurirani status uređaja nezavisno od lokacije.
Pored toga, zahvaljujući LINE servisu, članovi porodice mogu da okače svoje fotografije sa smart telefona na displej frižidera, dok će Smart Manager opcija olakšati način na koji se održava hrana u frižideru uz pomoć mobilnog uređaja.
Zahvaljujući opciji Smart Manager Freshneš Tracker, korisnicima je takođe omogućeno da provjeravaju rok upotrebe namirnica u frižideru, kao i da dobiju informaciju o tome koje se jelo od njih može pripremiti.
Kada je u pitanju upravljanje uređajima u dnevnoj sobi, LG Hom-bot Square robot-usisivač se takođe može podesiti uz pomoć HomeChat aplikacije tako da čisti u određeno vrijeme u skladu sa potrebama i ličnim preferencijama vlasnika.
Pored uređenja životnog prostora, ovaj sistem je takođe zamišljen da olakša proces pranja veša tako što korisniku omogućava jednostavno aktiviranje veš mašine daljinskim putem, kao i praćenje cjelokupnog ciklusa pranja uz pomoć povremenih obavještenja koje sistem šalje LG smart uređajima.
U slučaju da dođe do određenog problema sa uređajem, korisnici će moći jednostavno i brzo da riješe problem zahvaljujući NFC Tagging and Smart Diagnosis opcijama, koje šifruju i kodiraju problem u zvučne signale i prenose ih servisu na analizu, što omogućava izbjegavanje nepotrebnih posjeta servisu i dodatne nesporazume. Tanjug