LONDON, Britanska kompanija Marks&Spenser (Marks&Spencer), uprkos plasiranju nekih novih linija odjeće, nije uspjela da spriječi pad prodaje odjevnih artikala.
Tako da je M&S i u četvrtom kvartalu 2013. godine, kao i u prethodnom, zabilježila negativni trend, saopšteno je iz te kompanije.
Ovaj britanski distributer ipak vjeruje u skori preokret trenda, očekujući solidne rezultate u sektoru hrane, prenio je Rojters.
Marks&Spenser tvrdi da i dalje važi za broj jedan u branši odjeće u Velikoj Britaniji i precizira da je njegova prodaja neprehrambene robe (odjeća, obuća i proizvodi za opremanje domova) u prodavnicama otvorenim najmanje godinu dana, opala 2,1 odsto u četvrtom kvartalu 2013, dok su se predviđanja analitičara kretala od stabilizacije do pada od 1,5 odsto.
U prethodnom kvartalu vrijednost prodaje opala je 1,3 odsto. Prodaja prehrambene robe je, pak, povećana 1,6 odsto, što je u skladu sa očekivanjima stručnjaka, čija su se predviđanja rasta kretala od 1,1 do 2,5 odsto. Tanjug