NJUJORK, Shazam je uveo automatsko prepoznavanja muzike uz pomoć njihove aplikacije Auto Shazam za iPhone, koja funkcioniše čak i kada je ekran telefona zaključan.
Aplikaciju Shazam trenutno koristi preko 500 miliona korisnika iPhonea, popularna je zbog toga što prepoznaje muziku, televizijske emisije i reklame, a njeni tvorci sada su uveli Auto Shazam, unapređenu verziju koja će pored toga što radi kada je aplikacija otvorena, funkcionisati i u pozadini, pa čak i kada je ekran zaključan.
Tako će svaki put kada aplikacija bude identifikovala novu pjesmu, emisiju ili reklamu, korisnik o tome biti obavješten.
Sve informacije o identifikaciji se smještaju u korisnikovu kolekciju i poređane su po datumu, tako da ih mogu naći u spisku otvarajući numere koje ih zanimaju. Ova lista odražava korisnikova interesovanja i omiljene sadržja za recimo putovanja, omiljenu tv emisiju ili muziku za izlaske.
Kako je saopšteno, cijela ideja je da korisnik može lakše da se vrati “unazad” i pronađe svoje omiljene trenutke i označi ih, kao i da sačuva one stvari koje su mu najvažnije. Aplikacija Auto Shazam može da se uključi ili isključi, u zavisnosti od raspoloženja korisnika povlačenjem Auto prekidača na vrhu početnog ekrana aplikacije.
“Stvar sa kojom dolazimo u dodir svakog dana je naš mobilni telefon. Sa ovom unapređenom verzijom aplikacije
Shazam naši korisnici sada mogu da “uhvate i sačuvaju“ sve svoje omiljne trenutke u automobilu, kafeu bioskopu ili dok gledaju televizijsku seriju, čak i kada je telefon zaključan ili ga koriste za nešto sasvim drugo”, saopštili su iz Shazama.
“Ovo unapređenje aplikacije je skok napred u našoj viziji pomoći ljudima da prepoznaju i lako se ukolope u svijet koji ih okružuje“, dodaje se u saopštenju.
Nova mogućnost, koja je predstavljena za iPad još u maju, trenutno je dostupna korisnicima uređaja iPhone i iPod touch.
Shazam je saopštio da aplikacija ipak ne čuva ili šalje audio uzorke sadržaja, već se jedino šalju podaci do servera koji prepoznaju medijski sadržaj u arhivi, prenose agencije.