BANJALUKA, Mercator BL je za svoje kupce pripremio novu akcijsku ponudu artikala trgovačke marke po cijenama nižim i do 30 odsto. Tokom akcije koja će trajati do 1. decembra, Mercator će svojim kupcima predstaviti širok asortiman proizvoda trgovačke marke po najkonkurentnijim cijenama.
Mercator trgovačka marka je strateški projekat koji se sprovodi na nivou Mercator Grupe, a nastala je kao odgovor na zahtjev potrošača da kupuju kvalitetne proizvode po nižim cijenama. Proizvodi se biraju u skladu sa potražnjom i kupovnim navikama potrošača, a Mercator je za svoje kupce u ovoj akciji dodatno snizio najtraženije proizvode trgovačke marke, navodi se u saopštenju. Tako će kupci u svim prodajnim jedinicama Mercatora u Banjaluci, Gradišci, Brčkom, Prijedoru, Laktašima i Kotor Varoši, moći kupovati po najpovoljnijim cijenama artikle iz grupe osnovne prehrane, dječiju kozmetiku i pelene Lumpi, kućnu hemiju, te hranu za kućne ljubimce.
Mercatorova strateška orijentacija i prioritet pri pronalasku dobavljača za Mercator trgovačku marku je angažovanje domaćih, lokalnih, proizvođača. Neki od domaćih proizvođača sa kojima Mercator BL sarađuje su: Mlijekoprodukt, Agragold, Tulumović, Koka Produkt, Shp Celex, Krajina Klas, Perutnina Ptuj, Daž, Vita Life, Violeta, Pak Centar, Belif d.o.o., Kolmix, Rafinerija šećera “Studen Agrana“ i dr.
Prepoznatljivost artikala trgovačke marke Mercator među kupcima, povećava se kroz povjerenje u njegov kvalitet, odnosno vrhunski proizvod po povoljnoj cijeni. Mercator svojim kupcima želi vratiti ukazano povjerenje kroz kontinuirano ulaganje u razvoj svoje trgovačke marke kako bi omogućio što veći broj kvalitetnih proizvoda po najboljim cijenama, te ujedno omogućio domaćim proizvođačima plasman domaćih proizvoda.