NJUJORK, Novo istraživanje pokazalo je da je Twitter postao popularniji od društvene mreže Facebook među američkim tinejdžerima.
Američki tinejdžeri sve više biraju Twitter kao “način komunikacije“, navodi se u istraživanju kompanije “Piper Jaffray”. Ustanovljeno je da 26 odsto američkih tinejdžera smatra da je njihova najvažnija mreža Twitter, dok je 23 odsto njih odabralo Facebook. To znači da je Facebook doživeo pad od 10 odsto u odnosu na proteklu godinu. Uprkos tome analitičar Džin Manster rekao je da Facebook ipak ima razloga za zadovoljstvo, posebno nakon kupovine Instagrama.
Twitter, Facebook i Instagram ostaju ispred svih društvenih medija. Manje od 10 odsto tinejdžera izabralo je Tumblr, Google+ ili Pinterest kao svoju najvažniju društvenu mrežu.
Analitičar Stef Visink smatra da ovi podaci predviđaju globalnu tranziciju: “Naše istraživanje je fokusirano na domaće tržište, ali smatramo da je u vezi s onim što se događa širom svijeta”.
Istraživanje kompanije “Piper Jaffray” je obuhvatilo tinejdžerska interesovanja od tehnologije do oblačenja. Ustanovljeno je da više do 50 odsto tinejdžera koristi iPhone, što je skok sa 48 odsto u odnosu na april, prenose agencije.