NJUJORK, Adam Pacitti 24-godišnjak koji je lagano postajao očajan. Želio je posao u medijskoj produkciji, međutim, nije ga dobio.
Nakon bezbroj odbijenica odlučio je pokušati nešto potpuno drugačije. Istaknuti se pa čak i postati poznat po tome. Znao je da je riskantno, ali morao je pokušati.
Adam je potrošio posljednjih 500 funti (oko 4350 kuna) na jumbo plakat u Londonu koji glasi:
“Potrošio sam svojih zadnjih 500 funti na ovaj billboard. Molim vas, dajte mi posao.
Uz to, Adam je snimio i video, koji se može nazvati i svojevrsnom biografijom. Svjestan svojih mana ali i prednosti, našalio se s njima, ali i pokazao što može pružiti. Iako se čini kao nešto što se lako može pretvoriti u smijuriju i kompletan promašaj, Adam je ipak bio taj koji se posljednji smijao. U samo mjesec dana dobio je 250 ponuda za posao iz različitih firmi, ispričao je za AOL Jobs.
– Na kraju sam imao 60 vrlo solidnih poslovnih ponuda, od marketinških do produkcijskih firmi – ispričao je.
Na kraju, odlučio je prihvatiti posao u agenciji KEO Digital.
Osim produkcijskih kuća, poslove su mu ponudili i mesari i vodoinstalateri jer, kako je rekao u videu, prihvatio bi već svašta.
Ova priča završila je sretno, no Adam nije jedini koji se istakao svojim pristupom. Prošle godine zamjenik šerifa u Toledu, Brandon Stuard, platio je billboard sa biografijom svoje žene, koja je na kraju takođe dobila posao.
Šta kažu stručnjaci?
Sve više stručnjaka ističe da danas nije dovoljno poslati biografiju i sjediti kući i nadati se. To je početnička greška, tvrde. Potrebno je angažovati se na svim poljima, koristiti svu dostupnu tehnologiju, networking i biti uključen.
Adamova taktika
Pacitti nije platio billboard i nadao se najboljem. Iako zvuči vrlo jednostavno, marketinški je razradio cijelu priču. Proveo je dva i po mjeseca razrađujući priču i pripremajući kampanju. Na svom siteu pripremio je materijale za novinare i medije koji su željeli pratiti priču i saznati više o njemu.
Na kraju, završio je gotovo u svim britanskim dnevnim novinama, televizijskim emisijama i radio stanicama. Njegovu potragu za poslom ispitali su BBC, Sky News, Daybreak, Capital FM.
Pokazalo se da su kombinacija billboarda i websitea ključ uspjeha. Na siteu se mogla preuzeti slika billboarda visoke rezolucije što je novinarima olakšalo rad.
Privukao je pažnju svojom pričom. Prizvuk očaja svemu je dao dodatnu težinu i pažnju.
Na siteu je takođe bila njegova biografija koju su mogli pogledati potencijalni poslodavci, ali i koristiti TV kuće.
Bio je ono što je – realan, nije se ulizivao i na kraju krajeva, štreberskog štiha, blesav i smiješan. Site je izgledao isto tako, a Adam kaže da je to bilo nužno.
– Da je izgledao vrlo profesionalno, činilo bi se kao da to radi marketinška agencija. Pokazalo se da sam sposoban sam promovisati sebe velikom broju ljudi za vrlo malo novca i popriličnu količinu medijske zainteresovanosti i pažnje. To je danas dio mog portfelja. Sada držim i dosta govora o viralnom marketingu – ispričao je.
Na kraju zaključuje:
Mislim da su poslodavci siti gledanja u jedne te iste papire i u nekim slučajevima potrebno je da im neko privuče pažnju. Naravno, morate razviti priču i pronaći način na koji ćete to učiniti. No učinite to sa stilom i možda ćete i vi dobiti posao u ultra konkurentnom medijskom svijetu – ili u mesnici.
Nakon što je dobio posao, Adam je svima zahvalio – billboardom, prenose agencije.