BERLIN, Prelazak kompanije “Aksel Špringer” na digitalno izdavaštvo nije uspio da nadoknadi smanjenje papirnih medija.
Izdavač najprodavanijeg evropskog lista Bild, njemački “Aksel Špringer”, zabilježio je u drugom kvartalu pad prihoda i neto profita, budući da prelazak na digitalno izdavaštvo nije uspio da nadoknadi smanjenje papirnih medija.
Neto profit u tri mjeseca, zaključno sa junom, pao je za devet odsto na 83,3 miliona evra, dok su prihodi smanjeni za 0,9 odsto na 823,7 miliona, navodi grupacija, a prenosi agencija Frans pres.
“Špringer” i dalje agresivno forsira strategiju digitalnih medija lansiranu prije nekoliko godina, a prošlog mjeseca je najavio prodaju regionalnih dnevnika i magazina izdavačkoj kući “Funke mediengrupe”.
Digitalni sektor sada donosi više od trećine ukupnih prihoda grupacije i prihodi tog sektora porasli su za 16 odsto u drugom kvartalu u odnosu na isti period lani na 322,4 miliona evra. Zarada prije odbijanja kamata i poreza u digitalnom sektoru takođe je porasla za 16 odsto na 73,7 miliona evra.
Međutim, pad tradicionalnih novina se nastavlja u svim kategorijama, od novina i magazina u Njemačkoj, do međunarodne štampe, navodi grupacija, dodajući da na nivou cijele godine očekuje slab rast ukupnih prihoda, pod pretpostavkom da neće doći do značajnog pogoršanja trenda pada štampanih medija. Tanjug