FRANKFURT, Puma, vodeća svjetska kompanija za proizvodnju sportske opreme, u drugom tromjesečju ove godine ostvarila je lošije poslovne rezultate od očekivanih, zbog prije svega smanjene prodaje u Aziji i Evropi, kao i nepovoljnom kursu japanskog jena.
Poslovni promet Pume je u drugom kvartalu ove godine smanjen za četiri odsto na 692 miliona evra, dok je profit iz poslovanja opao za 34 odsto na 31 milion evra. Neto profit iznosio je 18 miliona evra, saopštila je uprava te njemačke kompanije.
Prodaja u azijskopacifičkom regionu je smanjena za 7,2 odsto zbog potcijenjene vrijednosti japanske monete i velikih zaliha u Kini, prenio je Rojters.
Puma je u Japanu poskupjela svoje proizvode kako bi djelimično nadoknadila nizak kurs jena, slijedeći primjer Epla i Tifanija.
Sektor sportske opreme kompanije predviđa smanjenje zarade na godišnjem nivou od jedan do pet odsto. Tanjug