NJUJORK, Svako prije ili kasnije osjeća težinu stresa na poslu.
Kako biste smanjili napetost i stres u svom poslovnom životu, pojednostavite ga uz sljedećih nekoliko savjeta.
Koristite kalendar
Koristiti kalendar i pridržavanja svih obaveza na njemu u planiranom trenutku je najbolji način da smanjite stres na radnom mjestu. Bilo da radite u kancelariji ili iz sopstvene kuće, planirajte svaki dan i obaveze poređajte po važnosti.
Riješite se nereda
Barem jednom nedjeljno organizujte svoj radni prostor, bacite sve bespotrebne papire, spremite ono što morate da sačuvate. Uredan neka vam bude i kompjuter. Da li su vam potrebne sve te desktop ikone? Maknite sve što vam ne treba.
Naučite da kažete “ne”
Koliko god vi bili altruistično raspoloženi, potpuno je u redu sa vremena na vrijeme drugima reći “ne” kada vas zamole za pomoć. Ako vaše kolege stalno traže vašu pomoć, a to vam otežava obavljanje vaših zadataka, uljudno im se izvinite i recite da nažalost nemate slobodnog vremena.
Ostavite posao na poslu
Kako biste pojednostavnili svoj poslovni život, potrudite se da posao ne nosite kući. Ovo se odnosi i na stvarni posao, ali i na probleme koje možda imate na poslu. Ako se morate voziti do posla, iskoristite vrijeme vožnje sa posla za opuštanje i rješavanje negativne energije, prenose agencije.