NJUJORK, Prvi put od kada izlazi “Njujork tajms” je ostvario veću zaradu na “onlajn” i štampanim izdanjima nego na oglašavanjima.
Iz “Njujork tajmsa” navode da su prihodi od prodaje štampanih i “onlajn” izdanja u posljednjoj četvrtini prošle godine rasli za čak 10,4 odsto.
Istovremeno, prihodi od oglašavanja u istom vremenu pali su za oko 5,9 odsto.
Ukupni prihodi od prodaje iznosili su 952.9 miliona dolara, a prihodi od oglašavanja 898,1 milion dolara.
Ove rezultate treba gledati i u kontekstu poskupljenja štampanih izdanja “Njujork tajmsa”, koje se dogodilo upravo u periodu kada je ostvaren veći dobitak, ali i u porastu broja pretplatnika na “onlajn” izdanje.
“Bilježimo porast pretplate na `onlajn` izdanja, ali i na štampana. Zapravo, prvi put otkad izlazi list imamo veću zaradu od prodaje tih izdanja nego od oglašavanja”, izjavio je direktor “Njujork tajmsa” Mark Tompson.
“Tajms kompani” navodi da je neto zarada za cijelu prošlu godinu iznosila 133 miliona dolara, u poređenju sa gubitkom od 39.7 miliona dolara godinu dana ranije.
Osim “Njujork tajmsa”, rast pretplate na “onlajn” izdanja bilježe i mnogi drugi američki dnevni listovi.