BEOGRAD, Na Beogradskom sajmu od 21. do 24. februara biće održane tri manifestacije – međunarodni sajam turizma, sajam hotelsko-ugostiteljske opreme i sajam vina, kojima Sajam započinje proljećnu sezonu.
U šest hala Beogradskog sajma predstaviće se rekordan broj izlagača, više od hiljadu iz 45 zemalja – saopšteno je iz Beogradskog sajma.
Zemlja partner 35. Međunarodnog sajma turizma je Njemačka, koja je prošle godine prvi put na beogradskom sajmu turizma predstavila svoju bogatu turističku ponudu i prepoznala potencijal tržišta regiona, prihvatajući zahtjevnu i odgovornu ulogu partnera ove manifestacije.
Regija partner ovogodišnjeg sajma turizma je Budva. Ova jadranska metropola turizma sa svojom rivijerom središte je crnogorskog turizma i najposjećenija destinacija sa nizom bisernih plaža i jedinstvenom arhitekturom iz 15. vijeka.
Ove godine, 9. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme /HORECA/ pružiće jedinstvenu priliku kompanijama koje se bave proizvodnjom i distribucijom ove opreme da predstave najnoviji asortiman svojih proizvoda.
U istom terminu sa Sajmom turizma i Sajmom hotelsko-ugostiteljske opreme, na Beogradskom sajmu organizuje se i 4. Međunarodni sajam vina /Beo vajn/.
Iako je među najmlađim priredbama Beogradskog sajma sa bogatom ponudom vrhunskih vina sa ovog područja Beo vajn fer postao je najveća i značajna manifestacija u regionu.
Beogradski sajam pozvao je i medije da na vrijeme akredituju novinare i ekipe da proprate ovaj događaj. Srna