NJUJORK, Loš klijent nije samo klijent koji ne plaća na vrijeme.
Saradnja sa nekim klijentima predstavlja pravu noćnu moru.
Kako da na vrijeme, na samom početku, procjenite da li je klijent loš izbor? Ovo su sigurni znaci. Ako ih prepoznate, bježite što dalje od ovakve saradnje. Previše kritikuju vaš raniji rad. Zamislite kako će tek kritikovati vašu buduću saradnju.
Žele „jednostavne“ i „proste“ projekte. Ovo se pogotovo odnosi na veb dizajn i dizajn uopšte. Time što insistiraju na jednostavnosti oni zapravo kažu da žele da ih proizvod što manje košta.
Obećanja o budućoj saradnji. I ovo je jedan od načina obaranja cijene. Ovakvim obećanjima zapravo kažu:„Sada nam spustite cijenu, pa ćemo sarađivati u budućnosti“.
Neodređeni, nejasni, u oblacima. Kada vam klijent traži proizvod ili projekat koji treba da „razvali“, „bude najbolji“, „revolucija“, a pri tom ne govori ništa konkretno. Bizlife, S media