BANJALUKA, Treća regionalna digital marketing konferencija „Konverzija” održaće se 13. i 14. aprila 2019. godine u Banjoj Luci, najavili su juče organizatori konferencije, agencija Grape iz Banje Luke i Nedim Šabić, digital marketing stručnjak porijeklom iz Travnika. Ovim povodom pripremljena je specijalna early bird ponuda za kupovinu ulaznica, pa će tako sve do 15. decembra 2018. godine iste biti dostupne po 30% nižoj cijeni u odnosu na redovnu.
Prema riječima organizatora, treća „Konverzija” održaće se u Banskom dvoru i to kao idealan uvod u „Proljeće u Banjaluci”, manifestaciju koja uključuje brojne kulturne, zabavne, sportske i edukativne sadržaje širom grada na Vrbasu.
Za razliku od prethodne dvije „Konverzije” koje su okupile 200 i 250 učesnika, zbog sve većeg interesоvanja, na trećoj se očekuje preko 400 učesnika iz cijelog regiona.
Oni će ovog puta imati priliku da slušaju 26 vrhunskih predavača, koji će u dva dana, koliko traje konferencija, kroz individualna predavanja i otvorene panel diskusije obraditi brojne teme iz raznih oblasti digital marketinga, te otkriti mnoštvo korisnih trikova i savjeta za unapređenje online biznisa.
Među njima su dobro poznata imena poput Miroslava Varge, Gorana Čandrlića, Nenada Pantelića, Nedima Šabića, Roberta Petkovića, Zorina Radovančevića, Darka Buldioskog, Maje Jovančević, Fabiana Rossbachera i drugih.
Iz agencije Grape ističu da ulažu mnogo truda da treća „Konverzija” po kvalitetu sadržaja nadmaši prethodne dvije.
U fokusu konferencije i dalje ostaju nesebična razmjena znanja i iskustava i ostvarivanje poslovnih saradnji između samih učesnika.
Podsjećamo, konferencija „Konverzija” je jedinstven događaj edukativnog karaktera namijenjen svima koji se bave poslovima „novog doba” i koji su dio digitalne ekonomije.
Već nakon prve godine održavanja, konferencija je pobrala simpatije ljudi iz struke kako zbog mnoštva praktičnih i konkretnih savjeta i lekcija, tako i zbog inspirativnih i motivišućih predavanja, ali i dodatnih sadržaja poput Business Speed Dating-a i odlične žurke na kojoj su učesnici imali još prilike za druženje i umrežavanje.
Ono što je zanimljivo je da će se u sklopu događaja, dva dana prije same konferencije, održati i četiri dvodnevne radionice na sljedeće teme: Google Ads, Google Analytics, E-commerce marketing i SEO.
Radionice će biti interaktivnog tipa i koncipirane tako da se najprije prelaze osnove, a potom i naprednije teme.
Radiće se u malim grupama, kako bi bile što kvalitetnije i efikasnije, a učesnici će moći predavače direktno pitati za savjete.
Više informacija o samom događaju i kupovini ulaznica po 30% nižoj cijeni možete pronaći na zvaničnoj web stranici konferencije www.konverzija.org dok odgovore na sva pitanja možete dobiti slanjem e-maila nа [email protected] ili poruke na FB stranici „Konverzija”.