ZAGREB, Jedinstvenim koncertom Zdenke Kovačiček i pjevača Marka Tolje, uz pratnju Jazz orkestra HRT-a pod upravom Mirona Hausera, danas će u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju početi 11. Weekend Media Festival.
Trodnevno izdanje najvećeg festivala komunikacijske industrije u regiji okupiće više od 5000 učesnika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata. Oni će u šest dvorana sudjelovati na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje će održati više od 150 uticajnih predavača iz cijeloga svijeta.
Konferencijski dio Weekenda počinje u petak kada će se, između ostalih, održati panel Will Netflix Eat The Free TV World? na kojem će sudionici raspravljati kako izgleda televizija budućnosti te što ona znači za potrošače. S druge strane će u jednosatnom predstavljanju, dobitnik 36 Emmya te producent i režiser Pete Radovich, podijeliti s nama tehnike pripovijedanja, ali i filozofije, koje su temelj njegove uspješne američke televizijske karijere.
Zanimljiva predavanja i paneli savršeni za pronalazak novih inspiracija očekuju nas i u subotu. Potpredsjednik marketinga Coca-Cole za Zapadnu Evropu te stariji potpredsjednik za marketing za EMEA regiju, Walter Susini, na predavanju Dobar posao je dobar za posao otkriće zašto je etika postala nova društvena valuta, a održivost naš društveni kapital.
Zašto smo tako loši u predviđanju budućnosti, na svojoj prezentaciji reći će nam direktor Oracluma Vuk Vuković te istaknuti kako uspijevaju predvidjeti preferencije glasača i potrošača. Tim iz Oracluma jedini je u svojoj anketi predvidio pobjedu Donalda Trumpa na američkim predsjedničkim izborima. Popodnevni dio subotnjeg programa rezervisan je za panel Izgubljeni u prevodu na kojem ćemo saznati kako stranci vide Hrvatsku, što ih je oduševilo, a na što se ni dan danas nisu naviknuli.
Jedan od panela koji nas očekuje za vrijeme Weekenda je i Goodbye Mr. Sorrell? na kojem će učesnici govoriti o sve većem pritisku pod kojim se našla oglašivačka industrija, kako se prilagoditi novom okruženju te je li odlaskom veterana oglašivačke industrije Martina Sorrella najavljen kraj jedne ere marketinga.
Organizatori pozivaju učesnike da “uglancaju plesne cipele” i za preostale izvođače Weekenovog party programa.
Sutra će se za malo žešći ritam pobrinuti hip-hop duo Bolesna Braća, dok će subotnji party “Weekend Goes Global” po prvi put parti dići na svjetski nivo. Na pozornicu tako stupaju braća David i Stephen Dewaele, bolje poznati pod umjetničkim imenom 2manydjs, koji će obilježiti završetak najboljeg Weekenda u godini.