ZAGREB, Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnikai preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu.
Jedan od takvih primjera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa.Prateći njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.
Oprednostima, ali i izazovima upotrebe umjetne inteligencije u marketingu na11.Weekend Media Festivalu u Rovinju govoriće Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku.Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketingaš s više od dvadeset godina iskustva utehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima dovodećih svjetskih brandova.
Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice(Havas Cognitive). U svom radu koristi znanjaiz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija idizajna.
Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje.Jedan od primjera su chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketingakoji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između branda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?
Lani je Facebookmorao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.
Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. septembra na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.
PR