Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Agencija priznala da se javnim nabavkama bave mešetari

    13. Augusta 2025. — 16:18

    I radnici „Krajinapetrola“ protiv prodaje

    13. Augusta 2025. — 15:06

    Đokić podržao veće račune za struju

    13. Augusta 2025. — 14:54

    Za 15 dana u BiH propala 122 preduzeća (SPISAK)

    13. Augusta 2025. — 14:38
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Buljubašić: Rudnici koji ne proizvode dogovoreno ne mogu očekivati podršku EP BiH

    10. Augusta 2025. — 14:00

    Crna Gora traži investitore za izgradnju solarnih elektrana

    6. Augusta 2025. — 08:17

    OPEC+ povećao kvote za proizvodnju nafte

    4. Augusta 2025. — 12:23

    Mitrofanova: Prestanak kupovine ruskog gasa rizik za ekonomiju Bugarske

    2. Augusta 2025. — 10:00

    Centralna banka BiH članica Alijanse za finansijsku inkluziju

    13. Augusta 2025. — 16:08

    Promet nešto veći od 17.000 KM

    13. Augusta 2025. — 13:52

    Javni sektor Srbije duguje 450 miliona evra

    13. Augusta 2025. — 13:24

    Direktor Cibone postao suvlasnik Sarajevske berze

    13. Augusta 2025. — 09:03

    Promet nešto veći od 17.000 KM

    13. Augusta 2025. — 13:52

    Direktor Cibone postao suvlasnik Sarajevske berze

    13. Augusta 2025. — 09:03

    Ford ulaže pet milijardi dolara i okreće se električnim vozilima

    12. Augusta 2025. — 16:02

    Harvard ulaže 116 miliona dolara u Bitcoin

    12. Augusta 2025. — 12:36

    BiH povećala razmjenu sa skoro svim partnerima

    13. Augusta 2025. — 10:02

    Cijene hrane na najvišem nivou u posljednjih godinu i po

    12. Augusta 2025. — 09:00

    Povučen laserski pokazivač sa oblikom ključa za vozilo

    11. Augusta 2025. — 11:35

    Akcije Kroksa pale za skoro 30 odsto

    10. Augusta 2025. — 09:04

    U Tuzlanskom kantonu samo jedan licencirani turistički vodič

    11. Augusta 2025. — 14:00

    Kriza u ugostiteljstvu Srpske: Mladi masovno odlaze na Jadran

    11. Augusta 2025. — 09:00

    Banjaluku za pola godine posjetilo više od 61.000 turista

    10. Augusta 2025. — 08:07

    Hrvatsku u julu posjetilo 4,6 miliona turista

    9. Augusta 2025. — 11:56

    Za 15 dana u BiH propala 122 preduzeća (SPISAK)

    13. Augusta 2025. — 14:38

    Vanredna revizija u namjenskoj industriji FBiH

    12. Augusta 2025. — 13:59

    Njemačka više trguje sa Srbijom i Hrvatskom nego sa Rusijom

    12. Augusta 2025. — 08:06

    Novi sistem ulaska u EU će stvoriti probleme u međunarodnom transportu

    11. Augusta 2025. — 16:17
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    U Njemačkoj ste bogati ako imate ovu platu

    9. Augusta 2025. — 16:06

    Koliki porez plaćaju naši najuspješniji sportisti

    7. Augusta 2025. — 12:36

    Beč pronašao rješenje za problem sa trotinetima

    6. Augusta 2025. — 16:00

    Norvežani razvili skener koji otkriva “ćelave gume”

    5. Augusta 2025. — 16:16

    Indeks Tokijske berze Nikkei dostigao istorijski maksimum

    13. Augusta 2025. — 15:34

    Gigant star 133 godine pred gašenjem: Grca u dugovima

    13. Augusta 2025. — 12:25

    Musk prijeti tužbom Appleu

    13. Augusta 2025. — 08:02

    Tramp ponovo odgodio uvođenje carina na kinesku robu

    12. Augusta 2025. — 10:45
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Dragana EremijaDragana Eremija5. Aprila 2018. — 11:50Nema komentara3 minute čitanja

BANJA LUKA, Marketing sadržaja se neprestano razvija. Kao i prethodnih godina, može se očekivati da će ostati ključna strategija za povećanje svijesti o brendovima i sticanje novih kupaca.Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Prema istraživanjima platforme CMI, u odnosu na 2016, u 2017. godini, mnogo više preduzeća imalo je uspjeha sa marketingom sadržaja. Ključ za nastavak uspjeha u ovim naporima je vaša sposobnost da predvidite predstojeće trendove i prihvatite promjene što je prije moguće.

U tom kontekstu, evo nekoliko trendova koji će oblikovati marketing sadržaja u 2018.

Video-marketing

Sudeći po brojnim istraživanjima, video-materijali su budućnost marketinga sadržaja.

Kompanija “Cisco” procjenjuje da će video-materijali do 2019. godine činiti 80 odsto ukupnog saobraćaja na internetu. Pored toga, 64 odsto marketinških stručnjaka koji su učestvovali u ovom istraživanju smatraju da će uskoro video-materijali dominirati u njihovim marketinškim strategijama za sadržaj.

Uključujući video-zapise u svoj prodajni proces, možete svojim klijentima da omogućite samouslužno, korisničko iskustvo na zahtjev. Na ovaj način, možete im pružiti informacije u pravom trenutku, bez potrebe da prodavci uvjek budu dostupni.

“Live streaming”, odnosno prenos uživo, jeste još jedan trend koji brzo postaje norma u svim industrijama. Brendovi pronalaze inovativne načine da koriste nove platforme dostupne za ovaj trend. Sve u svemu, video-marketing funkcioniše zbog svoje transparentnosti. Ljudi vole brendove koji djeluju otvoreno i realno, a video-snimak uživo, koji otkriva šta se dešava “iza scene”, omogućava korisnicima da upoznaju bolje vaš brend.

Personalizacija sadržaja

Kompanija “Gartner” izvještava da će brendovi koji su investirali u različite vrste personalizacije do 2018. godine nadmašiti one koji nisu uložili u to – za impresivnih 20%.

Ukratko, efikasnost strategije personalizacije sadržaja je izuzetno visoka za one koji su je usvojili. Naravno, personalizacija sadržaja je izazovan zadatak, koji zahtijeva dugoročno angažovanje.

Počnite tako što ćete kreirati ciljanu kampanju putem modalnih pop-upova i blokova dinamičkih sadržaja. Koristite automatizaciju e-maila kako biste obavijestili svoje klijente o važnim događajima i pružili im prave informacije u pravo vrijeme.

Dodatni savjet: Koristite banere za ponovno oglašavanje (remarketing) kako biste stigli do potencijalnih kupaca u različitim fazama putovanja kupca.

Sadržaj koji generišu korisnici

Brendovi sve više ulažu u kampanje koje generišu korisnici. Oni tako ohrabruju lojalne kupce da postanu zastupnici brenda i dele svoje pozitivno iskustvo sa prijateljima na društvenim medijima.

Sadržaj koji generišu korisnici (engleski user-generated content ili UGC) na društvenim mrežama funkcioniše kao društveni dokaz, jer ljudi imaju tendenciju da vjeruju u izbore drugih. U stvari, ljudi vjeruju sadržaju koji drugi ljudi generišu više nego što vjeruju sadržaju koji stvaraju sami brendovi, pokazala je studija kompanije “OfferPop”.

Pokretanjem kampanje za generisanje sadržaja možete stvoriti pozitivnu percepciju među potencijalnim članovima publike i izgraditi autoritet. UGC je posebno prisutan na Instagramu, gdje brendovi mogu lako da koriste popularne haštagove i kreiraju zanimljive priče (Instagram Story). Takođe, ovaj sadržaj povećava vaš angažman i vidljivost vašeg brenda na korisničkim “feedovima”, a to su faktori koji na kraju povećavaju svijest o brendu.

“Content marketing” ili marketing sadržaja je poznat kao najbolji način oglašavanja malih preduzeća. Idealan je za pridobijanje kupaca, a pri tome ne zahtijeva veliki budžet. Tanjug

 

kupci marketing trend
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakInflacija u evrozoni u martu porasla
Sljedeći članak Otkazana aukcija trezorskih zapisa RS

Povezani članci

Capital teme 12 minute čitanja

Agencija priznala da se javnim nabavkama bave mešetari

FINANSIJE 02 minute čitanja

Centralna banka BiH članica Alijanse za finansijsku inkluziju

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Agencija priznala da se javnim nabavkama bave mešetari

13. Augusta 2025. — 16:1812 minute čitanja

Agencija daje punu podršku izmjenama zakona

I radnici „Krajinapetrola“ protiv prodaje

13. Augusta 2025. — 15:06

Đokić podržao veće račune za struju

13. Augusta 2025. — 14:54

Za 15 dana u BiH propala 122 preduzeća (SPISAK)

13. Augusta 2025. — 14:38

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti