U međuvremenu su se predstavnici “Ubera” sastajali s čelnicima “TfL”, građani su u ogromnom broju podržali “Uber” putem online peticije, novi šef “Ubera” Dara Khosrowshahi poslao je pismo izvinjenja, a kompanija je sada i službeno uložila žalbu.
“Uber” je nadležnom sudu predao žalbu kojom želi preokrenuti odluku “TfL” i izboriti se za obnavljanje licence koja je službeno istekla 30. septembra. Sada, budući da je slučaj završio na sudu, “Uber” može nastaviti spajati putnike i vozače u Londonu sve dok taj proces ne završi. Prvo saslušanje zakazano je za 11. decembar, a britanski mediji očekuju da bi razrješenje parnice moglo potrajati nekoliko mjeseci, a možda i duže od godinu dana.
Uprkos tome što je žalba pokrenuta putem suda, u “Uberu” se i dalje uzdaju u konstruktivne razgovore s nadležnima, kako bi građani i turisti u Londonu mogli nastaviti da koriste njihovu aplikaciju. Tokom posljednja tri mjeseca na londonskom području zabilježeno je oko 3,5 miliona aktivnih korisnika “Ubera”.
SEEbiz