BEOGRAD, Muškarci i žene u svijetu podjednako aktivno koriste internet, ali žene kupuju više preko interneta i aktivnije komuniciraju, objavila je kompanija za proizvodnju antivirusnih programa Kaspersky.
Kako se navodi, istraživanje kompanije o upotrebi interneta pokazalo je da 88 odsto žena kupuje onlajn, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 odsto.
Žene više kupuju odjeću onlajn (41 odsto žena naspram 17 odsto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video igrice.
Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, kao što su društvene mreže, u poređenju sa 74 odsto muškaraca.
Ističe se da žene vode čak i u igrama igranja uloga (13 odsto žena prema pet odsto muškaraca) i društvenim igrama (10 odsto prema šest odsto).
Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto). Kada su u pitanju high-tech uređaji, muškarci ih posjeduju u većoj mjeri. Taj odnos je, na primjer, kod mobilnih telefona 87 odsto naspram 79 odsto u korist muškaraca.
Istraživanje navika djece na internetu pokazuje da djevojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 odsto djevojčica starosti između 10 i 18 godina koje učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dvije trećine dječaka čini isto.
Djevojčice, kako se navodi, više vole i mobilne telefone, što pokazuje podatak da 92 odsto djevojčica posjeduje mobilne uređaje u poređenju sa 87 odsto dječaka.
Kaspersky Lab je najveća privatna kompanija koja se bavi proizvodnjom antivirus programa. Rangirana je među četiri najbolja svjetska proizvođača bezbjednosnih rješenja za krajnje korisnike. Beta