SKOPLJE, Željeznički saobraćaj u regionu je pred kolapsom zbog svjetske recesije, čestih štrajkova u Grčkoj i Srbiji, te ostarjele infrastrukture’.
Svjetska recesija je drastično smanjila saobraćaj, česti štrajkovi u Grčkoj i Srbiji izazivaju zastoj na glavnoj željezničkoj arteriji Koridor 10, a zbog ostarjelih pruga i vagona dolazi do stalnih kašnjenja, što donosi ogromne štete željezničkom saobraćaju.
Menadžeri željeznica u regionu pokušavaju da riješe probleme smanjenjem broja radnika. ”Hrvatske željeznice” trebalo bi da uskoro otpuste hiljadu radnika, a Bugarska državna željeznica 2 000, piše list.
Bugarski ministar transporta Aleksandar Cvetkov izjavio je da se Bugarska državna željeznica suočava sa ekonomskom krizom i krizom zbog zatvaranja najveće željezare u zemlji ”Kremikovci”. Dugovanja ove željeznice iznose 550 miliona leva (275 miliona evra) po osnovu kredita i 20 miliona evra dobavljačima.
Budući da je Makedonija dio Koridora 10, suočava se sa istim problemima kao i željeznice u regionu, piše list.
Direktor ”Makedonskih željeznica – Transport” Blagoje Krstevski rekao je da će željeznički saobraćaj izaći iz teške situacije u kojoj se nalazi samo ako postane konkurentan ostalim vrstama saobraćaja.