LONDON – Britanski potrošači koji su zbog epidemije virusa kovid-19 morali da rade od kuće, potrošili su milione na kupovinu čajeva, kafa i biskvita, pokazalo je najnovije istraživanje industrije supermarketa.
Podaci kompanije Kantar pokazali su da su potrošači samo u poslednje četiri nedjelje potrošili 24 miliona funti više na čajeve u kafe, a 19 miliona funti više na biskvite, u odnosu na isti period prošle godine, prenosi Skaj njuz.
Ustanovilo se i da je porasla potražnja za proizvodima proizvođača čokolada Lindt, kao i pića Remi, odnosno da je prodaja porasla za 16,9 odsto u odnosu na isti period prošle godine.
Pretpostavlja se da je glavni razlog te povećane potrošnje što nisu radili kafići, restorani i barovi.
Takođe, porasla je i prodaja alkohola i to za 41 odsto, a proizvođači konjaka Remi Martin i ruma Maunt Gaj saopštili su da je u Velikoj Britaniji značajno porasla prodaja njihovih proizvoda, dok je u drugim zemljama znatno opala.
Tanjug