BRISEL, Iako je prodao 3.000 boca piva, belgijski lanac supermarketa “Delez” nije ništa zaradio zbog greške u reklamnoj poruci objavljenoj na svom prodajnom sajtu.
Kako prenose lokalni mediji, tokom promotivne akcije koja je trajala od četvrtka do nedjelje, Delez je nudio sniženje od 2,49 evra za svaku kupljenu bocu piva marke “grimbergen”, što je zapravo cijena jedne flaše.
U Delezu vjeruju da se potkrala informatička greška.
“Čim smo je uvidjeli, stopirali smo akciju”, kazao je portparol kompanije, dodajući da će Delez isporučiti pivo svima onima koji su ga naručili, i to po “promotivnoj” cijeni, odnosno besplatno.
Broj srećnih klijenata nije poznat, ali je kompanija izračunala da je putem onlajn prodavnice naručeno ukupno 3.000 boca. Najveći naričilac je jedno studentsko udruženje koje je “kupilo” 1.000 boca.
Delez nije želio da saopšti koliko će ga ova greške koštati. U svakom slučaju neće inkasirati 7.470 evra koliko inače staje ovih 3.000 boca. Tanjug