NJUJORK, Pošto je popularna poslastica kapkejk, najlsičnija mafinima, poslije decenije gastronomske hegemonije izašle iz mode, firma Krambs Bejkeri Shop primorana je da stavi ključ u bravu.
Poslastičarnica Krambs iz Njuorka osnovana 2003. specijalizovana za pravljanje čokoladnih kolača kapkejk koji su postali pravi hit širom svijeta zatvara svih 48 prodajnih mjesta zbog prošlogodišnjeg gubitka od oko 18,2 miliona dolara, prenio je Rojters.
Krambs je u 2012. takođe bio u deficitu i to od 10,3 miliona dolara.
Prema pisanju američke štampe, Krambs koji je 2011. izašao na berzu, suočen je sa oštrom konkurencijom na tržištu posebno od strane lanaca poslastičarnica Magnolia i Sprinkles.
Analitičari tržišta prehrambene industrije nisu iznenađeni ovom najavom jer se radi o posebno osjetljivom tržištu na kome lako dođe do zasićena jednom vrstom proizvoda, što se dogodilo i sa kapkajkom.
Potražnja za ovim kolačom je postala slaba zbog pezasićenja kupaca kapkejkom koga je lako i kod kuće napraviti, objašnjavaju analitičari. Tanjug