BANJALUKA – Savez za zaštitu potrošača Republike Srpske obavijestio je sve potrošače električne energije da provjere svoje decembarske račune i da se, ukoliko stanje brojila nije očitano, jave u nadležna preduzeća da bi se ispravile greške.
Iz Saveza ističu da se veliki broj građana javio udruženjima za zaštitu potrošača da bi prenijeli informaciju da brojila nisu očitana, te da nisu dobili obračun za utrošenu električnu energiju.
U saopštenju se navodi da potrošači, ukoliko im nije očitano mjerno mjesto u decembru, podnesu zahtjev za usklađivanje decembarskog stanja, uradi obračun sa prosjekom potrošnje i isto zavede u matičnu evidenciju preduzeća da bi januarski račun bio umanjen za prethodnu potrošnju, odnosno da bi se ispravila greška. Srna
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Klasična fora, prilikom svakog poskupljenja ili prelaska sa ljetnje na zimsku tarifu trude se da dio kwh prebace u skuplji mjesec tj. kao popiše se malo ranije, a isto tako kada se prelazi sa zimske-skuplje na ljetnju tarifu obavezno se kao popiše malo kasnije, isto tako sada su uradili ovu muljažu jer dolaze nove tarife….po meni za takve stvari bi neko trebao da odgovara jer ako se to masovno dešava onda je to definitivno ciljano urađeno tako, a nije greška!