ZVORNIK, U Zvorniku je danas održan okrugli sto o temi “Javne usluge”, u čijem radu su učestvovali predstavnici opštine, javnih opštinskih preduzeća “Zvornik stan”, “Vodovod i komunalije”, radnih jedinica “Telekom” i “Elektrodistribucija”, kao i predstavnici nevladinih organizacija i građani.
Predsjednik Udruženja potrošača “Zlatica” Slaviša Milić rekao je novinarima da je okrugli sto organizovan u cilju provođenja zajedničkog projekta Asocijacije potrošača Republike Srpske za zaštitu potrošača u svim potrošačkim oblastima sa posebnim akcentom na cijene koje donose javna preduzeća.
On je naveo primjer da se građani Zvornika žale na usluge daljinskog grijanja, koje nije u skladu sa propisanom temperaturom u stanovima, ali istovremeno ne mogu da utiču na visinu cijene grijanja koju plaćaju kao da je grijanje zadovoljavajuće.
“Građani se žale raznim opštinskim inspekcijama, ali dobijaju odgovor da ni jedna nije nadležna za tu oblast”, rekao je Milić i dodao da bi taj problem trebalo da riješava tehnička inspekcija, koje u Zvorniku nema.
Prema njegovim riječima, sve dok ne bude riješen taj problem, građani će biti u raskoraku između “kvaliteta” grijanja i pune cijene koju moraju da plate.
Milić je naglasio da bi trebalo uputiti dopis nadležnom ministarstvu Republike Srpske da definiše, odnosno donese pravila za šta je koja inspekcija nadležna, kako bi građani znali kome da se obrate za zaštitu svojih prava kada smatraju da je cijena usluga previsoka.
On je ocijenio da je okrugli sto pokrenuo rješavanje mnogih pitanja i problema građana, dok su sa druge strane davaoci usluga istakli i svoje probleme sa kojima se svakodnevno suočavaju.
Okrugli sto oranizovalo je Udruženje potrošača “Zlatica” iz Zvornika.