BEOGRAD, Mrežni marketing na internetu je oblik promocije proizvoda ili usluga koju ostvaruju konsultanti ili distributeri.
Zadatak distributera je da što veći broj ljudi sazna za to što oni nude i da se, naravno, uključe.
Na taj način, distributer koji je uključio nekog novog člana dobija ne samo proviziju na osnovu tog uključenja, već i na osnovu poslova koje taj novi član pokrene.
Jedna od promoterki ovog načina zapošljavanja, Ana Ćetković kazala je kako još nema dovoljno zainteresovanih građana za ovaj posao. Ona smatra da je sve u životu bazirano na mrežnom marketingu, ali su ljudi još nedovoljno informisani.
Ona je objasnila da je novina mrežnog marketinga preko interneta to što “zaposleni” nalaze kupce za određenu firmu, koja ih za to nagrađuje “prema određenim uslovima na koje su pristali ulaskom u taj posao“.
Ćetković je dodala da na internetu postoji mnogo firmi koje nude poslove u mrežnom marketingu, ali da se sa pogrešnim izborom online biznisa gubi mogućnost da se izgradi ozbiljna karijera i zarada.
Mrežni marketing može da se razlikuje od prevare. Tako, na primjer, MLM ne zahtjeva ulaganje velikih količina novca, već je pristup takvim poslovima uglavnom besplatan.
Najbolji vid zaštite je potpisivanje ugovora, ali i biranje kompanija koje su provjerene, prenose agencije.